May 7, 2012

May trips

 

 

 


 
 




 






Katowice, Bielsko-Biała | mix | 1-6 May, 2012.

3 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=zC-uDQUrk6o

    ReplyDelete
  2. hej kochana próbowałam i oniemiałam! wow wow wow hehe cera mi sie poprawila maxxxxxx i to bez zbednych kosztów;) dzieki kochana jesteś wielka! basia masz super stronki fajnie to wszystko na visionary art i wszedzie poogladam sobie i sie zainspiruje cmok:*

    ReplyDelete
  3. ciesze się, że przypasowało!:):) ostatnio bawię się w html także na devie też zmiany linkowe;) pozdrówki i buźki! :)

    ReplyDelete