Mar 24, 2013

sketchbook pieces, art journals and other creative stuff


Currently I'm working on several bigger pieces. I also make many sketches. Below there are some of them. I also make alterations of ordinary notebook and pocketbook covers and other stuff. Quick photos for those who check what's going on in Private Outer Space :]
....I have so many pieces to upload and so little willingness to do it...all those cables, processing, etc. Why is it so time consuming?....seriously I need chocolate and solar power! ; )


-> those 3 snapshots are from a pocketbook for small sketches, ideas, notes and projects descriptions



..and here's the altered cover of the pocketbook

various sketches from sketchbooks ->













2 comments:

  1. Najdobitniejszy dowód na to, że to co ląduje w 'oficjalnych' galeriach i portfoliach to jedna strona medalu. Jakie kreski, jakie etery, fakturki! - i jakby nie było - motywy kompletne i gotowe na wylot z papierowego gniazda. Domagam się jakiegoś elektronicznego klaseru kiedyś w przyszłości z tymi eksponatami Pellucidarium, bo to idealny materiał na jakiś artystyczny e-book; opatrzony może cytatami Autorki. ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś właśnie nie mam zwyczaju wrzucać na galerie szkiców (chociaż na devie powoli zapełnia się nowy folder). Tutaj jakoś lepiej mi pasują, chętni mogą zobaczyć, a często te szkice, rysuneczki to próby nowego medium, nowej kreski, nowego zestawienia czegoś ze szczyptą czegoś innego...takie moje lab, nieoficjalne, dopiero wyklute, freestyle i caprice mieszaniny pomysłów. Może issue w końcu i mnie skusi. Ostatnio dev mi nie wystarcza, official portfolio mnie korci i korci, może official website, tu galleries też mam nie skończone, a i tak mi się widzą jako prowizorka. Dumam. Może wix. Czasu też by się na to wszystko przydało ^^

      Delete