Jan 18, 2014

New watercolour

The Way The Dust Travels, 2013/2014

I've just realized that in 2013 I have created only 3 major watercolour pieces. I am ashamed. So, with this first entry in 2014 I think I should promise myself to paint more. And I shall keep that promise, you'll see! :)

Właśnie zdałam sobie sprawę, że w roku 2013 stworzyłam tylko 3 strikte akwarelowe prace. Wstyd mi. Tak więc w związku z pierwszym wpisem w 2014 roku myślę, że powinnam sobie obiecać, że będę więcej malować. I dotrzymam tej obietnicy, zobaczycie! :)

Tak, tak, będzie polskie, skrótowe tłumaczenie postów, tak na wszelki wypadek;) Chociaż wydaje mi się, że po angielsku brzmią lepiej (obrazowanie, moja zmora + wieloletnie pisanie po ang.)

PellucidMind

2 comments:

  1. Aluzja do Pyłu, właśnie w czasie gdy przypomniała mi się "Lyra". Mniam. Trzy major pieces to i tak świetny wynik, ale jako że nie mamy dość - wołam Encore, Encore! :> Z tym ang. też podobnie - mój osobisty 'dziennik pokładowy' niczym wielojęzyczne wersety a la Carmina Burana, ale lata w Zakładzie zrobiły swoje. ;>

    ReplyDelete
  2. Chodzą za mną tematy dust'ów, pewnie gdzieś jeszcze się wyklują niebawem. "Lata w Zakładzie" odcisnęły chyba na każdym swoim zakładniku jakieś piętno :) jakby zrobić ankietę po ludziach to pewnie podstawa do wnikliwych badań by się uzbierała ^^ A prac będzie więcej, tak jak oficjalnie obiecałam, a słowna to ja jestem :) Dzięki za odwiedziny! :D

    ReplyDelete