Nov 21, 2016

First...snowflake

A greeting card with a snowflake to visualize waiting for winter. If you would like to see more cards check out the "Cards and Trinkets" gallery on my blog. / Kartka ze śnieżynką dla wizualizacji oczekiwania na zimę. Po więcej inspiracji kartkowych zapraszam do zakładki "Cards and Trinkets" na moim blogu.

The card is made in mixed-media technique using modeling paste, glues, paints, sprays, inks, sheer fabric etc.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie "essy-floresy": 
WYZWANIE 17 VINTAGE SHABBY CHIC 11-28 LISTOPADA



More cards and promised watercolor paintings will appear in next posts!

Basia
PellucidMind



12 comments:

  1. Wow! Rewelacyjna kolorystyka. Fajnie, że kompozycja jest mała ale bogata. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dobre słowo! :) Spodobało mi się Wasze wyzwanie, inspirujący moodboard, a że już pierwszy posmak zimy był to kartka właściwie sama wyszła. Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  2. Spodobało mi się nietypowe podejście do tematu i kolorystyka idealnie odzwierciedlająca klimat moodboardu. Bardzo ładna. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie! W mixed-media czuję się najlepiej jeśli chodzi o tworzenie kartek, dekoracji i różnych błyskotek. Bardzo mi miło, że się podoba. Dziękuję za motywację i pozdrawiam!

      Delete
  3. Niesamowita kartka. Z pozoru niewiele, ale można się przyglądać i przyglądać. Kolory boskie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za motywacyjny komentarz :) Lubię małe formy, szczególnie w mixed-media i w malarstwie. Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
    2. Podziwiałam karteczkę już na fb :) podoba mi się zamysł i realizacja, faktura i kolory :) skromnie lecz niebanalnie :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

      Delete
    3. Bardzo mi miło! To ja dziękuję za wizytę i dobre słowo :)Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  4. Cudna, niby nieoczywiste kolory jak na tę okazję a oczu oderwać nie można. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zachwycił mnie temat wyzwania, a że jestem w trakcie tworzenia w tematyce świątecznej to tak jakoś samo się zmalowało :) Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny! Pozdrawiam serdecznie!

      Delete
  5. śliczniutka ta kartka. Cudne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy, DT-Natalia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam zimowo :D

      Delete