Nov 22, 2016

Frozen microbeads

Another card in mixed media technique. When I start applying those magic stuff I can't get enough. Inspired by the frosted trees. They were sparkling behind my windows a few days ago. / Kolejna, "naciapana" kartka. Jak już zacznę to nie mogę się "namediować". Inspiracja przyszła z oszronionych drzew, migoczących za oknem kilka dni temu.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie 13arts:
WYZWANIE 48 FROZEN IN TIME - MROŹNY CZAS
 13arts wyzwanie 48
ze sklepu 13arts użyłam jednej z ulubionych past modelujących i srebrnych mikrokulek

oraz

EKO-DECO
WYZWANIE SZARO MI
wyzwanie ECO-DECO Szaro mi



Tomorrow there will be a little watercolor post and more card previews in the following days!

Basia
PellucidMind

18 comments:

  1. Dla mnie bomba!! Jestem zachwycona! Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja bardzo dziękuję za miłe słowo! Pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  2. Dech zapiera :) Dziękujemy za wspólną zabawę. Dido/DT Eko-Deco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie! Bardzo chętnie wzięłam udział w Waszym artystycznym wyzwaniu - świetna inspiracja i motywacja do twórczego działania. Pozdrawiam malowniczo :)

      Delete
  3. Pięknie,Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam! :)

      Delete
  4. Magiczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ślicznie i pozdrawiam serdecznie! :)

      Delete
  5. Cudo!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ja dziękuję za miłe słowa i odwiedziny! Pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  6. Bardzo piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za motywujący komentarz i odwiedziny, temat wyzwania bardzo mi się spodobał :) Pozdrawiam serdecznie! :)

      Delete
  7. Widze ze te male kuleczki przypadly Ci do gustu, dziekuje za zabawe z 13arts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj bardzoo :) mam jeszcze w kolorze złota :D Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie! :)

      Delete
  8. Fantastyczna jest ta kartka! To jest takie cudeńko, które obdarowany na pewno wyeksponuje by napatrzeć się do syta, a Tobie pewnie ciężko się będzie z nią rozstać :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13Arts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa! :D czasami traktuję kartki, szczególnie te robione w technice mixed media jako takie podwójne upominki, niosące życzenia i będące mini pracą do oprawienia :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  9. I love it... amazing texture !! Thanks for joining us at 13@rts !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for a lovely comment and stopping by :) Snowy greetings to you! :)

      Delete